Trött !!!

Trött på att alltid vara orolig
Trött på att aldrig veta
Trött på att alltid känna mig oviktig
Trött på att aldrig få träffa dig
Trött på att alltid vänta
Trött på att aldrig förstå hur du tänker
Trött på att alltid känna mig ensam
Trött på att aldrig få se ditt leende
Trött på att alltid vara ledsen
Trött på att aldrig få vakna bredvid dig

Jag är så innihelvete TRÖTT på hela min jävla livssituation som uppkommit
på grund av dig, jag börjar bli jävligt TRÖTT på DIG som person!!!!!!!
Jag är samtidigt så jävla TRÖTT på mig själv som inte bara kan släppa taget
och göra saker ogjorda och gå vidare med mitt liv.

Du gör mig TRÖTT !

Men jag älskar Dig så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0