Djup sorg och evig saknad

Insåg precis något som jag vägrat erkänna för mig själv
Fan va ont det gör =(
Kändes som en spark i magen, luften gick ur mig totalt
Inte undra på att man varit så glad dom senaste veckorna när man lever i en fantasi, en drömvärld
Nu blir jag så illa tvungen, allt hopp är borta
Gå vidare, sluta drömma
Fan fan fan
Du är ute ur mitt liv från o med nu, det måste bli så
Orkar inge mer...
Tack för allt min vän.
Du har visat mig hur det kan kännas och hur det ska vara
Enda problemet nu är hur jag någonsin ska kunna känna något liknande igen
Jag kommer att sakna Dig resten av mitt liv



Kommentarer
Postat av: Kenth Hagström

Drömmarnas värld är bäst tycker jag! :)

2010-07-20 @ 23:08:22
URL: http://keha76.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0