Språkproblem

Du såg uppriktigt ledsen ut idag när vi träffades på morgonen.
Jag hade inte en möjlighet att berätt om mitt akutenbesök igår som blev en väntetid på 5 timmar.
Hur förklarar man med gester och enstaka ord att ett läkarbesök faktiskt kan ta så lång tid här i Sverige.
Du sa att du förstod men du såg fortfarande tvivlande ut.
Det skulle förmodligen jag oxå vara om du var borta från 17 - 00 och sa att du varit hos en läkare...
Hoppas iaf att du litar på mig.
Jag blir hemma idag och ska till annan läkare på eftermiddagen.
Du ska jobba, förmodligen länge som vanligt.
Vi bestämde iaf att du ska sova hos mig inatt. Jag hoppas det blir så.
Jag behöver din närhet just nu.
Det finns inte mycket som är bättre än att få somna i dina armar.
Välbehövligt efter en pissig dag med smärta och läkarbesök.
Eftersom jag inte tar mig till skolan den här veckan så blir det till att plugga franska istället.
Jag är så less på att inte kunna göra mig förstådd.
Vill kunna prata med dig, tala om hur mycket du betyder för mig.
Att du faktiskt är mannen med stort M som jag väntat på så länge...

Jag älskar Dig Vito !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0