Vill bara gråta och skratta =)

Känslorna går i vågor inom mig just nu.
Ena sekunden kan jag skratta högt för mig själv för att nästa brista i gråt som skakar hela kroppen.
Vill inte vara så här kluven, varför kan det inte vara ideligen solsken inom mig nån gång?

( Ser du mörkret i mitt hjärta ser du mörkret i min själ, jag gråter utan tårar o jag hatar utan skäl)

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan

Jävla skit o alla fula ord ni kan tänka ER.

Önskar alla känslor inom mig åt skogen, för även om dom är possitiva i sin mening så gör dom mig illa.

Jag ska Fan aldrig någonsin vara svag igen!

Åt helvete med världen, NU stänger jag av mina känslor för gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0