V.28

Magen växer nåt otroligt, bebisen sover knappt alls längre men den har iaf bra sovrutiner, sover på nätterna o vaken på dagarna...
Hoppas det håller i sig när den kommit ut oxå...
Jag har hemska foglossningar och humöret tryter hela tiden, som tur är har jag världens underbaraste man som står ut med all skit.
Saga har det oxå tufft som får stå ut med att mamma inte har samma ork som tidigare o att jag har sämre humör.
Hon är en fantastisk liten tjej, veckorna när hon är hemma hos pappa är dom värsta som finns.
Jag försöker iofs att vila mycket då vilket är skönt men den ekande tomheten när hon åker härifrån gör så himla ont... Min prinsessa, min, min !!!!!
Hon har blivit så stor, 4 år... Shit va tiden går...
Rent egoistiskt så skulle jag vilja gå tillbaka till att berra bara har varannan helg men jag vet inte om Saga skulle vilja det... Oroar ihjäl mig när hon är där... Så var det inte för bara några veckor sedan, men för några veckor sedan hade han inte börjat druckit igen heller. Förhoppningsvis kan han hålla sitt beroende i schack men jag har alldeles för stor erfarenhet av motsaten för att kunna lita på att min lilla tjej aldrig ska behöva känna otryggheten med en packad far...
Önskar jag kunde tänka mer possitivt men det är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0