Uttråkad till döds

Har efter en intensiv vecka sett fram emot lugnet på kvällarna när Saga lagt sig.
Sitter nu här och bara håller på å kreverar för jag är så uttråkad.
Vet inte vad jag ska göra, det kryper i mig...
Har lust att skrika rakt ut!
Det värsta är att när jag har så här tråkigt är det lätt att göra nåt dumt!
Vill inte men känner att jag skiter i vilket snart
Uttråkad ikväll, må bra imorgon eller ha skoj ikväll o må skit imorgon.
Det är egentligen den stora frågan...

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

WWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

nej, fan nu plockar jag fram luren, tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0