Lycklig, harmonisk =)

Känner hur lugnet har återvänt.
Nya dörrar har öppnats och jag har stängt igen vissa dörrar som jag aldrig kommer kliva in igenom igen.
Jag känner allt med förnyad styrka.
Jag ser allt genom andra ögon.
Alla människor strålar igen, skiftar i färg och energi.
Jag ser igen.
Förundrad tar jag nya steg mot en underbart lovande framtid.
Jag ler mest hela tiden, vänner undrar vad som hänt.
Allt! Svarar jag, verkligen allt.
Det är så fantastiskt skönt att leva.
Ljuset strålar konstant ner på mig, genom dom mörkaste molnen
Jag pulserar och vibrerar.
Känner värmen från något som är så stort att det inte finns ord.
Jag öppnar upp mig totalt och bara tar emot.
Snart kommer jag kunna ge till andra det jag själv får uppleva.
Jag ska börja försiktigt och öka i samma takt som omgivningen kan ta emot.
Öppna era sinnen och upplev mirakel.
Jag älskar så oerhört hårt. Allt, alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0