Då var det bara resten kvar då....

Jag kom äntligen iväg till enläkare i början av veckan o det visade sig att jag hade bihåleinflammation och så var jag inflammerad i nacken o svanken oxå tydligen.
Så nu kör jag en dunderkur med penicillin, avsvällande och antiinflammatoriskt, plus värktabletter.
Jag började känna mig bättre redan efter 2 dagar o idag har jag mått toppen.
Har fortfarande ont i rygg o nacke men huvudvärken är som bortblåst iaf.
Jag är pigg och känner mig utvilad efter bara några få timmars sömn. I jäförelse med att ha varit konstant trött o kunnat somna sittande trots att jag sovit hur mycket som helst under en längre tid.
Från o med nu ska jag lyssna på kroppens signaler och inte bara anta att jag inbillar mig o är deprimerad.

Och igår kom nästa glädjegrej. Arbetsförm kontaktade mig efter att jag kämpat för att få till ett möte med min handläggare i flera månader.
Där visade det sig att jag fått en ny handlägggare o han verkar kanon så det känns toppen. Får kanske nåt att göra snart förhoppningsvis.

Med all possitiv energi som kommer min väg just nu så ska jag skicka ut vibbar åt ett specifikt håll och hoppas allt det goda smittar av sig och att ögonen öppnas för en viss person.

Vem vet, just nu känns det som om allt är möjligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0