Gnällkärring

Usch vilken gnällkärring jag är idag.
Klagar på andra och lägger mig i saker jag inte har ett skit med o göra.
Har t.o.m snackat skit om andra idag, inte likt mig alls.
Jag känner mig trött och retlig.
Nu är ja ju själv medveten om varför jag reagerar så starkt på vissa saker som jag gör.
Men dom stackarna som lyssnar har ingen aning och tycker säkert ja är en riktig bitch.
Orkar inte förklara heller, det väcker allt för smärtsamma minnen till liv.
Får hoppas den allmänna uppfattningen om mig idag inte blir bestående iaf.
Jag vill inte vara sån här, ÄR inte sån här.
Allt bara känns knas idag.

Kommentarer
Postat av: emma

äh vet du!? ibland får man gnälla lite! o alla som känner dig vet ju att du en en fantastisk människa! =)

2009-06-30 @ 08:49:14
URL: http://maostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0