Vecka 20

Graviditetsveckorna avlöser varandra.
Men inte fort nog
Jag vill att det ska vara slutet av juni nu så jag får se underverket vi skapat =)
Jag känner mig så lugn och trygg i ett förhållande som jag trodde skulle haverera bara för 1.5 mån sedan.
Det är underligt allt som händer...
Saga har oxå accepterat och börjat uppskatta vår nya familjeenhet och det är ju så himla viktigt.
Det finns såklart alltid några orosmoln på vår blåa himmel men man är ju inte svensk för intet.
Foglossningar har börjat göra sig hörda allt mer. Ekonomin är ett allt jämnt befintligt bekymmer
och mina graviditetshormoner ska vi inte prata om...
Jag är mest sur o grinig hela tiden och skäller på både Vito o Saga för minsta småsak.
Stackars mina älskade familjemedlemmar som ska stå ut med det här monstret nästan 5 månader till
*suck*
Det är ju som tur är en övergående period iaf.
Nu ska vi ge oss ut i det underbara solskenet som världen bjuder på idag.
Solenergi kan göra underverk för vilken grin f***a som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0