Varför =(

Tårarna rinner. 
Invändigt...
Jag visste att det var för bra för att vara sant.
Tänk att man vet men ändå gör det så jävla ont varje gång
det känns som en spark i magen
Luften gick ur mig totalt igår
Verkligheten kom ikapp när jag insåg att han kommer åka hem iaf
Och inte bara för att fixa lite grejer utan för att stanna
Jag har sån jävla ångest och börjar nästan hyperventilera
varje gång jag tänker på det
Har under dagens gång insett hur jäkla kär jag verkligen är
Det värsta är att jag har redan börjat stänga av, måste sluta mig
och vara kall så att jag fixar det här...
Är tvär och irriterad som tusan, jag har t.o.m rökt idag, första ciggen på 2 månader
Vad de nu gjorde för nytta
Det känns verkligen som att hjärtat ska brista, det gör fysiskt ont
Varför är inte jag lika viktig för dig som du är för mig???
Blääää

Kommentarer
Postat av: Kenth Hagström

Ojdå, låter inte så kul det där.

2010-09-23 @ 14:27:59
URL: http://keha76.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0