Rastlös

Jag är nog en av dom mest otåliga och rastlösa människor som finns.
Jag HATAR att vänta.
Särskillt om jag väntar på något gott
Det värsta är när man inte ens kan påverka den där förbannade utdragna tiden själv på något vis utan bara är tvungen att finna sig i skiten.
Just nu håller jag på o kryper ur mitt eget skinn pga av all väntan idag.
Nu är väntan snart slut men då blir jag istället nervös och inte vet om jag verkligen fixar den här situationen.
Jag är en så typisk svensk som aldrig någonsin blir nöjd =/
Ska iaf ta mig i kragen och försöka göra det jag planerat
Allt hänger ju trots allt inte på mig heller
Finns en gräns på vad jag kan göra ensam oxå...

Kör igång nu Linnea för helvete

Ok...

See ya !

Kommentarer
Postat av: Kenth Hagström

tid på burk, ja tack!

2010-07-24 @ 18:22:38
URL: http://keha76.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0