La vie est belle =)

Det är verkligen så. Idag sitter jag med ett konstant leende och bara är lycklig!
Berra är en fantastisk människa och pappa till den underbara unge vi har tillsammans men
vi som par funkar helt enkelt inte.
Han flyttar ut idag och jag kan inte annat än känna glädje över det.
Lite orolig är jag förståss över hur Saga kommer hantera hela situationen men det är en stark liten tjej vi har så det går förhoppningsvis bra.
Hur det ska gå för mig däremot att inte ha henne varannan vecka är ju en helt annan femma.
Risken finns att jag saknar ihjäl mig =(
Fast å andra sidan verkar det bli en hel del förändringar vad gäller mitt eget privatliv oxå så det ska nog gå bra !

Jag är inne i en så fantastiskt spännande fas i livet just nu att jag vaknar med ett förundrat leende varje dag.
Det är så himla härligt.

Tar en dag i taget och väntar med iver på vad som kommer följande dag...

Kommentarer
Postat av: Ida

Du, det låter himla härligt, vad glad jag blir att du är så glad! Nog blir jag allt lite intresserad av att veta (för det heter inte nyfiken!). Saga kommer fixa detta, men jag förstår att du är orolig. Hellre två lyckliga föräldrar isär, än två olyckliga ihop!

2010-08-01 @ 19:42:36
URL: http://idolf.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0