Kontaktannons

Jag är en deprimerad ensamstående kvinna som ser det negativa i allt.

Jag är blond och blåögd, killar brukar kalla mig söt (vilket dom säger när dom inte har nåt bättre att komma med när det gäller ett fläskberg som mig.)

Min bästa egenskap är att jag inte har mördat någon... Än 
Min sämsta egenskap är att tankarna på att mörda finns där hela tiden...

Mitt liv är futtigt och meningslöst.

Jag är inte intresserad av någon efterhängsen kåtbock som vill ha sex när det passar honom, den biten fixar jag på annat håll.

Som person måste du vara tollerant så du står ut med mina psykbryt. Det är bra om du har snabba reflexer så du hinner ducka om en tallrik eller kniv kommer flygande.

Utseende är inte sååå viktigt men du bör vara normalbyggd, vit (inte albino) ha hår på huvudet men inte så mycket på ryggen. Bruna eller blåa ögon, inte ett av varje. Stort redskap är ett måste.

Du får inte vara en sån som snarkar eller fiser när du sover.

Du bör tycka om att diska och fiska ( haha, ja rimma )

Om Du är en ensamstående man som känner att du vill trassla ut all oreda och få mig att må bättre så lyssna noga nu.
Du är inte alls vad jag söker...
För om du har ett så patetiskt liv att du t.o.m vill dela mitt så måste det vara något allvarligt fel på Dig!

Vi skiter i det här, jag kommer efter dig istället...

You can run but you can´t hide











Kommentarer
Postat av: Camilla

I want U :))

2009-09-06 @ 11:52:47
URL: http://tindraochbuddah.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0