Tur att fett är flexibelt !

För några veckor sedan var jag på Jax vårdcentral. Som alla vet som någon gång varit där så vet ni hur trånga parkeringarna är, det gäller att parkera i mitten och hoppas att dom som ställer sig brevid oxå gör det.
Jag gick in på mitt besök och var väl klar efter 30 min.
När jag kom ut till parkeringen, halvt stressad eftersom jag skulle hämta Saga så var naturligtvis min bil totalt igenmurad på förarsidan.
En otroligt korkad bilförare hade ställt sin väldigt fina, dyra bil in på min ruta. Personen i fråga ville väl inte behöva krångla sig ut genom sin dörr kan jag tro.
(Fast hade denne någon vetat vad som kunde hända med bilen för att man beter sig jävligt mot andra människor kanske den skulle agerat annorlunda.)
Iaf så stod den andra bilen så nära att jag inte ens kunde öppna dörren utan att vika båda våras backspeglar, då blev det en glugg på kanske 15-20 cm.
Alla som känner mig vet att jag är betydligt bredare än så överallt på kroppen...
När jag trängde mig in genom springan "råkade" jag luta min vänstra hand, som jag höll bilnyckeln i mot den andra bilen. Och när jag lyckats krångla mig in ( helt mosad ) drog jag med mig handen sakta och ganska hårt mot den andra bilen ( det var ju faktiskt trångt )
Det är tydligen ingen bra ide´att parkera en bil för näraa någon annans, för det kan lämna djupa spår i lacken har det visats sig...
Till alla Er som nu tycker att jag är hemsk kan jag bara säga, felparkera aldrig för nära min bil. Det straffar sig !!!

Kommentarer
Postat av: Kenth

hahahaha, helt rätt, du skulle bucklat den lite med dörren också! :D

2009-10-27 @ 18:49:00
URL: http://keha76.wordpress.com/
Postat av: angie

du är gaaaaalen - fast jag hade nog gjort samma, du vet vem jag ärvt mitt humör från...

2009-12-22 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0