Barnledig

Lämnade Saga hos sin pappa nu ikväll, ska inte hämta hem henne fören söndag eftermidda!
Just nu känns det väldigt skönt, det har varit en jättetuff vecka med altför många vaknätter.
Kroppen har gjort sitt och jag behöver sova.
Men jag vet att imorgon när jag vaknar helt av mig själv ( ca 11.30 ) så kommer ensamheten krypande och jag känner mig helt tom.
Saga är ju mitt liv, jag älskar henne mer än vad jag någonsin trodde var möjligt innan ja fick henne.
Det ÄR skönt att vara ledig ibland men den känslan är väldigt kortvarig.
Att sakna henne är bitterljuvt, jag vet hur glad hon är när hon möter mig med världens kram på söndag och då blir man helt varm!
Men det är ju så ekande tomt här hemma utan henne.
Jag har fullspäckat schema den här helgen med mycket roligt och det är ett måste för att jag inte ska gå i bitar.
Saknar Dig hjärtat !

Kommentarer
Postat av: emma

uscha.jag känner igen den känslan i hela kroppen. saknar mina killar jättemycket, va väldans nära gråten idag... suck.

2009-05-07 @ 21:02:53
URL: http://maostlund.blogg.se/
Postat av: Nadia O Daniel

När vi flyttar upp så slipper du vara ensam när du inte har saga vid din sida, då är du varmt välkommen att dela ensamheten med oss över en kopp kaffe (om du känner för de) =) sitter och kollar på hockey med din bror, inte allt för skoj, finns ju mycket roligare saker att ödsla tid på ;)

många kramar från oss här nere

2009-05-07 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0