20 minuter HAT

Varenda kväll, varje dag i veckan, året runt drabbas jag av den känslan
HAT
Det finns en grej jag är tvungen att göra som får mig att se rött varje gång
Det kryper i skinnet och jag blir nästan illamående av vämjelse
Känslan kommer krypande redan när jag förbereder mig och den blir starkare hela tiden tills det är dax
Och det värsta är att det måste göras, varje dag
Under tiden jag håller på med denna avskyvärda uppgift mår jag riktigt dåligt
Mina fingrar vill krossa och jag gnisslar tänder
Försöker tänka possitivt, se slutresultatet, men det hjälper inte ett dugg
Så varje kväll i ca 20 min står jag där och spyr galla
Jag HATAR verkligen å DISKA

Kommentarer
Postat av: emma

hehe oj va jag funderade medan jag läste o undrade över va de va som va så hemskt! men nu e jag med =)

2009-05-05 @ 08:39:32
URL: http://maostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0