Vikken helg!

Stack till sommarstugan i fredags och kom hem precis.
2 underbara dagar i skogen, gassande sol och underbara människor. ( Mia med barnen, syrran med barn och Pontus )
Värmen har både för o nackdelar dock, Saga ska ju helst inte vara i direkt solljus så man har fått smort och haft henne i skuggan så mycket som möjligt, hon verkar inte ha lidit av värmen ändå, hon har varit på toppenhumör nästan hela tiden =)
Själv har jag bara njutit och tagit det så lugnt det går när man har småbarn.
Första doppet för i år avklarades inom en kvart efter vi kom upp, såååå skönt.
Motion har jag fått till tusen i helgen oxå, först skogspromenad fram o tebax till stugan, plus kutande upp o ner för stigen (som är väldigt brant) med Saga på armen.
Fick lite avlastning när Emma, pojkarna och Pontus kom upp. Pontus kånkade o bar gladeligen på alla ungar så då fick mina armar vila lite.
Vi har väl mest legat i badet men hunnit med lite fiske iaf. ( fick en fin aborre )
En helt fantastisk helg som jag kommer minnas länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0