Solsken fast en grå himmel

Ibland upplever man såna där fantastiska saker som bara gör en så himla lycklig.
Solsken mitt i regnet till exempel !
Massor av små solar för att vara exakt.
Barns pärlande skratt när himlen precis öppnat sig.
Små detaljer i ett barns vardag som blir till stora upplevelser och minnen för livet.
Saga var min sol i regnet idag.
Plask i vattenpölar och balanserandes ett paraply som var alldeles för stort.
Med ett leende som skulle knäcka vem som helst.
Älskade lilla trollunge!
Att bli varm av lycka innombords när man ser sitt barn njuta av livet är en fantastisk gåva.

Idag kan inget gå fel.
Tack min lilla prinsessa för att du gör mig så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0