Till min dotter Saga

Jag ligger i sängen och lyssnar till Dina lugna andetag
Du rör Dig lite och smackar  med munnen
Jag ler, lägger mig på sidan och iaktar Dig
Du trutar med läpparna och ger små ljud ifrån Dig
Kärleken till Dig väller upp inom mig och ögonen tåras
Du är det finaste som finns i denna värld
Snart kommer Du öppna dina stora blå ögon, se djupt in i mina och le mot mig
Ett leende som värmer ända in i själen
Att börja dagarna på detta underbara sätt har gjort att jag insett meningen med livet
Du är i alla fall meningen med mitt

Jag älskar Dig så oerhört mycket

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va fint skrivet,,,det beskriver "precis" en mors kärlek till sitt barn.

2009-10-20 @ 13:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0